لاغری موضعی با دستگاه RF


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 دی 1398
بازدید : 101
نویسنده : سئو سایت نوین

لاغری موضعی با دستگاه RF

چاقی موضعی امروزه یکی از مشکلات بسیاری از افراد است. کم تحرکی و دیگر مسائل باعث شده است که افراد در برخی از نواحی بدن خود چربی انباشت شده داشته باشند. شایعترین قسمت ها پهلوها ، شکم ، زیر بازوها ، پشت کمر و حتی اطرف صورت و گردن است. این روزها روش های بسیاری برای آب کردن این قسمت از چربی های بدن تبلیغ می شود. لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از بهترین روش های مطرح در دنیاست. در این روش با استفاده از امواج رادیویی چربی های ناحیه شکسته می شود. این روش یک دوره درمانی است که بایستی رعایت شود.

در روش لاغری موضعی با دستگاه آر اف ، چربی ها شکسته شده و مستعد دفع و استفاده در سوخت و ساز می شوند. در کنار این روش حرکات ورزشی مخصوص برای دفع سریعتر نیز تجویز می شود. در لاغری موضعی شکم و پهلوها با دستگاه RF کاهش سایز یک الی ۳ اتفاق می افتد. استفاده از RF در پزشکی بسیار رایج شده است. لاغری موضعی با RF یکی از این استفاده های بی شمار است. لاغری موضعی با دستگاه برای تمامی نواحی چاق بدن قابل استفاده است. برای لاغری موضعی صورت نیز می توان از آر اف استفاده کرد. با روش آر اف لاغری موضعی برای نواحی شکم ، پهلوها ، پشت ، اطراف فیله ها ، بازوها ، ران و باسن می توانید به راحتی و سرعت کاهش سایز داشته باشید.

کلینیک لیزر و زیبایی دکتر هنرور ، با استفاده از بهترین دستگاه آر اف ، آماده پذیرش شما عزیزان می باشد. به خاطر داشته باشید که مشاوره حضوری در کلینیک ما رایگان است. شما برای مشاوره می توانید با ما هماهنگ شوید.

 

لاغری موضعی با دستگاه

 

تعداد جلسات لاغری موضعی با دستگاه RF

تعداد جلسات برای لاغری موضعی در هر دوره ، ۸ الی ۱۲ جلسه می باشد. بسته به ناحیه مورد نظر برای لاغری و حجم چربی این جلسات متغیر می باشد. تعداد دقیق جلسات پس از مشاوره و معاینه اولیه مشخص می شود. هر جلسه لاغری موضعی با دستگاه به مدت یک ساعت می باشد. فاصله جلسات هم می تواند با نظر پزشک متغیر باشد. جلسات می تواند با فاصله یک هفته ای تا دو یا ۳ هفته انجام شود. اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی انجام دوره درمانی در جلسه مشاوره مشخص می شود.

هزینه لاغری موضعی با دستگاه RF

هزینه لاغری موضعی با دستگاه به صورت جلسه ای محاسبه می شود. پکیج های لاغری با تخفیف ارائه می شود. امکان پرداخت پکیج در دو قسط هم مقدور می باشد.

 

هزینه هر جلسه ۱ ساعته لاغری موضعی با RF ۱۲۰,۰۰۰ تومان
هزینه پکیج ۱۰ جلسه ای لاغری موضعی با RF ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه هر جلسه ترکیبی آر اف میداس + کربوکسی تراپی ۱۵۰,۰۰۰ تومان

 

لاغری موضعی با دستگاه چیست ؟

امروزه روش های بسیاری برای لاغری موضعی وجود دارد. علاوه بر ورزش های خاص که می تواند با حرکات تخصصی ناحیه پاق مدنظر را لاغری روش های کلینیکی نیز بسیار مطرح شده اند. شایان ذکر است که بسیاری از افراد فرصت و حوصله ورزش تخصصی ندارند. روش های کلینیکی بسیاری برای لاغری موضعی ابداع شده اند. روش هایی که در آن لاغری موضعی با دستگاه صورت می گیرد.

در میان روش های لاغری با دستگاه ، استفاده از دستگاه RF کاربرد فراوانی داشته و باتوجه به نوع استفاده  این دستگاه ، به عنوان لاغری موضعی ، به جرات می توان گفت لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از سالم ترین ، کم خطر ترین و ارزان ترین روش لاغری می باشد. بله درست خواندید. اگر شما از جمله افرادی باشید که با چاقی موضعی بدن خود مشکل داشته باشید و سراغ چند روش رفته باشید و از هزینه های آنها مطلع شده باشید متوجه می شوید که لاغری موضعی با RF ، ارزان ترین روش لاغری است.

اگر از چاقی موضعی هیکل خود ناراحت هستید؟  اگر به فکر لاغری موضعی پهلوها ، شکم ، صورت و … خود هستید؟ می توانید از خدمات لاغری موضعی ما در کلینیک دکتر هنرور استفاده کنید. استفاده از آر اف بهترین پیشنهاد ما به شماست.

آر اف (RF) و چگونگی اثرگذاری آن در لاغری موضعی

در اینجا عملکرد لاغری موضعی با دستگاه RF را توضیح می دهیم. باید بگوییم که لاغری موضعی با دستگاه RF همزمان با اینکه سلول های چربی را از بین می برد. با تاباندن امواج رادیوفرکونسی موجب می شود تا پوست همان ناحیه سفت شود. همچنین از شل شدن و افتادگی پوست بعد از اینکه چربی ها حذف شد جلوگیری می کند. با استفاده از  انرژی کم رادیو فرکوئنسی این تکنولوژی نوین در پوست موجب می شود تا گرمای مناسبی تولید شود. بنابراین بلافاصله شروع می کند به صاف شدن و همچنین سفت کردن پوست .

لاغری موضعی با دستگاه RF این توانایی را دارد که   پوست صورت، گردن، بازو و شکم را آهسته آهسته و به صورت مؤثر سفت نماید.  به همین خاطر است که به این روش اتوی پوست و یا لیفتینگ بدون جراحی میگویند  .

تکنولوژی آر اف در لاغری موضعی با دستگاه RF را می توان همچنین راهی مناسب برای درمان سلولیت در نظر گرفت. با آر اف شما می توانید باسن خود را سفت کنید. زیرا با گرم کردن مناسب و همچنین با استفاده نمودن از انرژی متمرکز، می تواند درمان را بدون درد البته همراه با سفت و صاف کردن پوست آغاز کند و شما می توانید پس از طی کردن اولین جلسه این تغییرات را مشاهده کنید. اگر بخواهیم به لحاظ پزشکی این موضوع را بررسی کنیم، باید بگوییم که درمان با آر اف باعث بازسازی کلاژن ها می شود. این مساله ای اثبات شده در پزشکی هست.  گزینه مناسب تر نسبت به جراحی این گزینه است تا بتوانید پوست خودتان را از علائم پیری حفظ کنید.

کلینیک زیبایی دکتر هنرور ، در راستای ارائه خدمات به روز به مشتریان ، لاغری موضعی با دستگاه RF را به خدمات خود اضافه نموده است. استفاده از RF برای لاغری موضعی یکی از روش های بسیار موفق و بدون عارضه در کل دنیا می باشد که در مرکز ما نیز به مشتریان ارائه می شود. نتیجه گیری بالا در کمترین زمان مناسب ویژگی بسیار عالی این روش است. ما در کلینیک زیبایی دکتر هنرور این خدمت را به تمام مشتریان عزیز و بزرگواری که به دنبال لاغری موضعی در نواحی مختلف بدن خود هستند را عرضه می کنیم. استفاده از دستگاه RF برای هیچ ناحیه ای از بدن محدودیت نداشته و ما می توانیم از این روش برای لاغری موضعی تمامی نواحی بدن شما از جمله پهلوها ، باسن ، ران ، بازو و … استفاده نماییم.

لاعری موضعی با دستگاه

 

کلینیک لیزر و زیبایی دکتر هنرور

کلینیک زیبایی دکتر هنرور ارائه دهنده بروزترین خدمات زیبایی

کلینیک زیبایی دکتر هنرور با تکیه بر تجربه و کادر مجرب پزشکی آماده ارائه خدمات پوست و مو به شما عزیزان می باشد.

لیزر موهای زائد , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , پلاسماجت , لیفت پلک با پلاسماجت , لاغری موضعی با دستگاه

برای اطلاع از قیمت لیزر مو ، مشاوره پزشکی و هماهنگی برای مراجعه حضوری با ما تماس بگیرید.

 

اینستاگرام دکتر هنرور

 صفحه اینستاگرام دکتر هنرور را دنبال کنید.

٠٢١٦٦٥٦١٦٨٧     –     ٠٩٣٥٩٠٩٠٩٨١

 




:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: لاغری موضعی با دستگاه RF ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com